sobota, 14 lutego 2015

Powitanie.

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Nazywam się Oliwia, jednak w internecie posługuję się raczej nickiem Oliv.
Mój blog będzie skupiał się na opowiadaniach, w których będę wam przybliżać pewne ciekawe motywy z mojej głowy. Znajdą się tu postacie z ich opisami, różne światy i ciekawe walki. Myślę, że będzie to odpowiedni blog dla czytelników fantasy. Jestem już trochę w pisaniu obeznana, gdyż wcześniej pisałam na różnych blogach, poza tym jestem na humanie xd.
Oczywiście robię błędy! Pełno błędów! Każdemu się zdarza i dlatego dopracowuje moje pismo w taki o to sposób.
Liczę na komentarze, w których będę karcona, jak i pocieszana. Chcę znać błędy jakie popełniam i je zmieniać, bym mogła idealnie pisać :D.
To na tyle w pierwszym wpisie, drugi będzie już opowiadaniem.
Bye bye ^^.
_________________________________________________________________________________
Wesołych walentynek xd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz