środa, 31 sierpnia 2016

Kici.

Imię:Monica
Wiek: 16 lat
Pochodzenie: Korea Południowa


To miasto... Jak na to patrze to mi się robi niedobrze, a jutro na dodatek kolejne zlecenie. Czy zarabianie w ten sposób musi być takie nudne?
Ahhh, kogóż moje śliczne oczka wypatrzyły? Zły Pan! Zeskoczyłam ze słupa prosto na uciekającego złodzieja z czyjąś torebką. Chyba złamałam mu kark, ale wydawałoby się, że oddycha. Przechyliłam głowę w prawo i mruknęłam coś pod nosem, kiedy przyleciała właścicielka owej torebki, podałam jej ją z uśmiechem, ale w zamian dostałam nią po łbie. Kobieta najwidoczniej przeraziła się zwłok, no ale czego ona się spodziewała się w dzielnicy? Taaa, facet chyba właśnie zmarł, ale policyjne syreny drażniły już moje ucho i nie mogłam zostać tu ani chwili dłużej.
Wdrapałam się na jakiś budynek i skacząc, albo przechodząc po lince przemieszczałam się do zacisznego miejsca. Chciałam ułożyć się przy jakimś kominie, gdzie gwar ulicy nie dociera i... Znalazłam go, ale moje miejsce zajmował jakiś zbir, który czekał na jakąś dostawę, zapewne narkotyków.
Przewróciłam oczami i podeszłam do niego.
- Czy możesz stąd wypier*alać? - Zapytałam grzecznie.
- Zjeżdżaj zanim pokarzę Ci komin od środka dzieciaku. - Odparł pewny, że odejdę.
No i jak zwykle, wzięłam go za kark i zawisnął nad przepaścią, zanim się obejrzał. Uważałam to za miłą śmierć i wyglądającą na samobójstwo, a nie morderstwo. Jednak by się upewnić, że nikt nie będzie niczego podejrzewać przeskoczyłam z nim parę budynków dalej. Pozwoliłam mu pożegnać się z rodzinką przez telefon i skoczyć.
Wróciłam na MÓJ budynek i ułożyłam się przy ciepełku, po czym zasnęłam z krwią na jednej łapce.










Ups, czyżbym zostawiła jakieś ślady?
________________________________________________________________________________
Muzyka: Crazy Grace - I'm Fine
Napój: Brak
Pogoda: Czarno - noc
Obrazek ze strony: We heart it
Znajduje się na mojej tablicy : @Olivolivoliv
Artysta:  bayardwu
Pochodzenia obrazka:  deviantart.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz