wtorek, 30 sierpnia 2016

Sklep.


Imię: Karen
Wiek: 17 lat
Pochodzenie: Norwegia



Ahhh, czyżbym znowu miała zostać tutaj do późna? Zazdroszczę Tobie, przechodniu, który zmierzasz w pośpiechu do domu. Czeka tam na Ciebie współlokator, rodzina, chłopak, dziewczyna... Może żona, czy mąż. Wracasz tam by odpocząć po dniu w tym dziwnym świecie.
Westchnęłam głęboko i z nadzieją w oczach, jak każdego dnia czekałam na niego. Tego, który pojawi się w odpowiednim momencie i zabierze mnie w ten cudowny beztroski świat. Kiedy będę miała trudny dzień on po prostu przyjdzie, po raz kolejny powie "Kocham Cię" i nigdy nie odejdzie. W końcu mogłaby znaleźć się osoba, która dotrzyma tej obietnicy, a ból zniknie.
Śmieszne marzenia, bo jestem taka młoda, ale wystarczy, że spojrzysz na moją twarz by zauważyć jak jest mi ciężko. Kiedy to było? Taaak po raz pierwszy w gimnazjum, kiedy świat zawalił mi się na głowę, a Ci, którzy powinni mi pomóc nic nie robili. Gdy nadszedł czas wszyscy mnie zostawili, jakby to było takie łatwe. Ja ugrzęzłam jednak w tej miłości i trwodze. Ten żal nie znika, tylko zaczyna być taki naturalny i codzienny.
Może dlatego moją pracą dorywczą jest sklep z gratami, o których wszyscy zapominają, wyrzucają, zostawiają, a kiedyś tak bardzo je kochali.
Czy ty drogi przechodniu, nie czujesz, że twoje serce z czasem dla każdego staje się przestarzałym gratem? I chociaż mówią, że tylko matka jest w stanie zrozumieć swoje dziecko, i zrobi dla niego wszystko, to ja wciąż patrze na to jak na bajkę. W końcu psychika człowieka jest taka krucha...
- Dzień dobry! - Rozległ się trzask drzwi,
-Dzień dobry,w  czymś pomóc...?
_________________________________________________________________________________
Muzyka: Juniel- illa illa
Napój: Herbata
Pogoda: Ściemnia się, ale widać smugę po samolocie na niebie
Obrazek ze strony: We heart it
Znajduje się na mojej tablicy : @Olivolivoliv
Artysta: Rella (http://www.pixiv.net/member.php?id=163536)
Pochodzenia obrazka: http://www.pixiv.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz