niedziela, 11 września 2016

Kieliszek wina.

Imię: Anna
Wiek:17 lat
Pochodzenie: Anglia


Dzisiaj zataczam się idąc pod ciemnym niebem, z kwiatami w dłoniach. Moim dzisiejszym przyjacielem był kieliszek różowego wina. Utopiłam się w alkoholowej cieczy po uszy, radość nie schodziła z mojej twarzy, a jego ręka tak radośnie podtrzymywała moje drobne ciało.
Dzisiejszego dnia miała odbyć się moja słodka randka. Ubrałam się w zwiewną niebieską sukienkę i białe sandałki, a włosy jak zwykle miałam rozpuszczone. Spotkaliśmy się w parku, gdzie nad rzeczką był już pięknie przyozdobiony koszyk. Z uśmiechem usiadłam na nim i tak jedliśmy rozmawialiśmy i zrobiliśmy kilka zdjęć. W najbardziej niezwykłym momencie, bo właśnie w momencie kiedy przepływały dwie kaczki on wyciągnął pudełko. Moje oczy rozbłysły kiedy je otworzył, a tam były dwa pierścionki. Powiedział "Teraz każdy będzie wiedział, że już do kogoś należysz. W przyszłości natomiast chciałbym byś zmieniła ten pierścionek na obrączkę ślubną."
Obrazek jak ze snu, wpadliśmy sobie w ramiona. Kiedy na moim i jego palcu widoczny był pierścionek złożyliśmy piknik i poszliśmy na krótki spacer. Odprowadził mnie do drzwi domu i złapał za dłonie, po czym pocałował. Uśmiechnął się i poprosił byśmy spotkali się jeszcze wieczorem.
Ubrałam się w czarny strój i tym razem związałam włosy, po czym wybiegłam w cudownym nastroju, a on już czekał. Oparty o samochód, z kwiatami w dłoniach i niezwykłym uśmiechem na twarzy. Wręczył mi kwiaty, otworzył drzwi od samochodu i zapiął pasy.
Zabrał mnie do uroczego miejsca, gdzie była przyjemna atmosfera i zamówiliśmy kolację z kieliszkiem wina. Rozmawialiśmy o wszystkim i niczym, a przy tym czuliśmy się radośnie i swobodnie.
Po zakończonej kolacji zadzwoniliśmy po kierowcę, a czekając na niego trzymaliśmy się za ręce. Było zimno, więc na moich ramionach spoczywała jego marynarka.
Gdy odprowadził mnie pod drzwi mój sen stał się rzeczywistością... Ten słodki sen...
________________________________________________________________________________
Muzyka: CNBLUE&JUNIEL - Love falls
Napój: Woda
Pogoda: Noc
Obrazek ze strony: We heart it
Znajduje się na mojej tablicy : @Olivolivoliv
Artysta: ASK
Pochodzenia obrazka: www.pixiv.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz