wtorek, 8 listopada 2016

My messy world ~ ♥

W tym poście wyjaśnię wam czemu, z jakich przyczyn i po co ciągle piszę posty w troszeczkę innym stylu i zmieniam zdanie co do rzeczy, o których piszę.

- Jestem uczniem, bywają dni, że nie mam czasu czegoś napisać.
- Mam problemy z weną. Moja wyobraźnia jest rozległa, ale pojawia się kiedy jej się podoba.
- Odcinam się czasami od świata, ponieważ nie mam pewności siebie, na tym samym poziomie co niektórzy i jest mi czasami ciężko.
- Ciągle mam nowy pomysł, czasami moje emocje nie trzymają się ustalonego harmonogramu.
- Ja- jestem osobą wiecznie niezadowoloną z efektów swojej pracy. Dodatkowo wciąż poszukuję siebie.
-  Chaos -w rzeczywistości jest ze mną podobnie i mam wrażenie, że to kwestia mojej osobowości i nie da się tego zmienić.

Wybaczcie więc wygląd mojego bloga. Dziękuję także tym co czytają mojej wywody :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz